Wednesday, May 27, 2009

tolong!!! kasi la aku melintas



tensionnyer aku nk melintas jalan masa nak g keje.baru je sebelah kaki aku melangkah nak melintas ..sekumpulan minah & mat motor menunggang dgn laju, pas2 kereta dan seangkatan pula yg lalu...tak jadi melintas. kdg2 aku terdiri tepi jln hampir 10 minit, rasa aku nk mejerit jer" berhenti kasi la aku melintas, pnt aku berdiri ne" huhuhuhu. tp aku menjerit pun bkn diorg dgr.




kan bagus kalo ade org mcm pic ne, leh tolong aku nk melintas. tak de la aku mcm iklan road safety (3 org bdk nk melintas n selalu ckp "jom melintas" terus kereta lalu...huhuhuhu

4 comments:

  1. shian waniee...
    hmmm..
    ikut zebra cross la..
    kalo dorang bwak kete mmg tak ingt orang jalan kaki.. ehuhuhuhuhu

    wanie now keje kt ner?

    ReplyDelete
  2. ko naik jejantas lah,

    ataupun,

    ko pakai kostum putih ala2 serina redzuan dalam roda2 kuala lumpur,

    ko angkat je tgn, sure berhenti, HA HA HA.

    kerja dah?

    tahniah.

    ReplyDelete
  3. huhuhu...nak lintas tue kene berani angkat tangan suruh org berenti baru diorang berenti... eheheheh keje pat mana cik wanie?

    ReplyDelete
  4. ~~~hahahaha..duk umah xyah susah2 pun nak melintas..nie mak yg komen..aku tolg tulis jek..hahaha...

    ReplyDelete